سفارش آنلاین
هنوز وارد نشده اید!
خدمات وردپرس فارسینو
هنوز وارد نشده اید!

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر | رزرو بلیط پرواز

خرید بلیط هواپیما از سایت های معتبر | رزرو بلیط پرواز

خرید بلیط هواپیما | رزرو بلیط پرواز


اگر قصد سفر هوایی دارید ولی نمیدانید از کدام آژانس هواپیمایی خرید بلیت هواپیما کنید، پس حتما یکسری به وبسایت های پیشنهادی ما بابت خرید بلیت هواپیما بیندازید که هم خدمات خوبی ارایه میدهند و هم قیمت شان مناسب میباشد.

از همه مهمتر اعتبار وبسایت فروش بلیط هواپیما میباشد، در صورتی که از یک وبسایت هواپیمایی نامعتبر خرید بلیط هواپیمایی کنید و به فرض بعد از خرید بلیط قصد خدماتی همچون تغییر بلیط هواپیما و یا ابطال بلیط را داشته باشید ممکن است اصلا جوابگوی شما هم نباشند. پس در خرید خود دقت کنید.

این یک تبلیغ نیست و در راستای همرسانی تجربه به تک تک شما عزیزان میباشد.

خرید بلیط هواپیما از سایت معتبر علی بابا


علی بابا به عنوان یکی از معتبرترین سایت های خرید اینترنتی بلیط هواپیما میباشد که از شال 1393 فعالیت خود را آغاز نمود و در این مدت زمان رضایت بسیاری از کاربران را به خود جذب نمود.

خرید بلیط هواپیما | رزرو بلیط پرواز

از برترین امتیازات علی بابا پاسخگویی به مشتریان، امکان رزرو تور مسافرتی و همچنین تهیه بلیت اتوبوس و قطار مسافرتی میباشد. همچنین اگر برای سفر خود به دنبال هتل میگردید پیشنهاد میکنیم حتما از سایت علی بابا دیدن نمایید.

همچنین علی بابا در راستای مشتری مداری، امکان کنسل کردن بلیط هواپیما به صورت غیرحضوری را فراهم ساخته است. پس بدون دغدغه به سایت علی بابا مراجعه کن و خریدتو تکمیل کن.

نام وبسایتآدرس وبسایت
علی باباhttps://www.alibaba.ir

رزرو بلیط پرواز از سایت معتبر فلایتیو 


فلایتیو  یکی دیگر از سایت های معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیما میباشد که از سال 1395 فعالیت خود را رسما با صدور اولین بلیط پرواز آغاز نمود. این شرکت هم موفق شده است میلیون ها کاربر را جذب خود نماید.

رزرو بلیط پرواز

همچنین در وبسایت فلایتیو نیز میتوانید انواع هتل و یا بلیط قطار را خرید نمایید.

نام وبسایتآدرس وبسایت
فلایتیو https://flightio.com/

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سایت معتبر قاصدک 24


قاصدک 24 یک سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما میباشد که چندین سال است که در این حوزه فعالیت می نماید. در این وبسایت میتوانید انواع تور، هتل و بلیط قطار و همچنین بلیط اتوبوس را هم رزرو نمایید.

خرید بلیط هواپیما | رزرو بلیط پرواز

قاصدک 24 دارای انواع مجوزهای لازم بوده و قوانین استرداد بلیت هم دارد. لذا با اطمینان کامل میتوانید از این وبسایت خرید نمایید.

نام وبسایتآدرس وبسایت
قاصدک 24 https://ghasedak24.com

خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس از سایت معتبر مِستر بلیط


مستر بلیط یک وبسایت جذاب برای خرید بلیط پرواز داخلی و خارجی میباشد که یکی از جذابیت های این وبسایت «پیشنهادهای لحظه آخری پرواز!» میباشد که با تخفیف ویژه این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بلیط مورد نظر خود را در صورت قرار داستن در این لیست خریداری نمایید.

خرید بلیط هواپیما

یکی دیگر از جذابیت ها یا امکانات این وبسایت وجود امکان خدمات پیشنهادی میباشد. به طور مثال اگر شما بلیط پرواز مشهد به تهران را خریداری نمایید در طی مراحل خرید به شما پیشنهاد ترانسفر بدرقه فرودگاهی مشهد ویا تشریفات CIP پرواز خروجی از مشهد را میدهد که به نوبه خود جذاب میباشد.

یک امکان اضافه این وبسایت، امکان رزرو تاکسی بین شهری و سواری دربستی است که در صورت لزوم میتوانید به این وبسایت مراجعه کنید.

نام وبسایتآدرس وبسایت

مِستر بلیطhttps://mrbilit.com

رزرواسیون پرواز، هتل و تور سفرمی


سفرمی یک رزرواسیون بلیط هواپیما میباشد که میتوانید بلیط خود را از این وبسایت خریداری کنید. سفرمی فعالیت اش را از سال 1394 آغاز کرده و یکی دیگر از معتبرترین سامانه های خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی، خرید بلیط قطار و رزرو هتل میباشد.

خرید بلیط هواپیما | رزرو بلیط پرواز

نام وبسایتآدرس وبسایت

سفرمیhttps://www.safarme.ir

با آرزوی سفری خوش برای شما


فارسینو به عنوان معتبرترین شرکت طراحی سایت آرزوی سفر خوشی را برای شما و خانواده محترم تان دارد. امیدواریم از این مقاله و جمع آوری اطلاعات رضایت شما را جلب کرده باشیم.

پیشنهادات فارسینویی :
فارسینو | فروشگاه آنلاین خدمات وردپرس | طراحی سایت – پشتیبانی – سئوسازی
خرید دامنه رند گردشگری jetseir
خرید دامنه گردشگری Airsky.ir
خدمات پشتیبانی آنلاین وردپرس
مشاوره طراحی سایت با وردپرس
سفارش طراحی سایت با وردپرس

اشتراک گذاری

فارسینو به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت، آماده دریافت انواع سفارش طراحی سایت به همراه مشاوره رایگان بصورت آنلاین و غیر حضوری میباشد. (دارای پشتیبانی وردپرس رایگان + آموزش مجازی وردپرس)

یکی دیگر از خدمات فارسینو ارایه پشتیبانی سایت وردپرس میباشد که بصورت دوره های یکماهه تا یکساله ارایه میگردد و در طول این مدت از همه طریق نظیر ارتباط پیامکی، تلفنی و فضای مجازی میتوانید با کارشناس پشتیبانی سایت خود در ارتباط باشید…

7 پاسخ

  1. ممنون از راهنمایی تون من از علی بابا فقط خرید میکردم ولی سایت های دیگه هم دیدم و عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا
آخرین مقالات
آخرین مقالات رپورتاژی